Ekonomi

Goldman Sachs, BigCommerce notunu nötre düşürdü, hedefi 9,50 dolara düşürdü

Pazartesi günü Goldman Sachs, BigCommerce Holdings’e (NASDAQ:BIGC) ilişkin tutumunu değiştirerek hisse senedinin notunu Satın Al’dan Nötr’e düşürdü. Şirket ayrıca fiyat hedefini de önceki hedef olan 11,50$’dan düşerek 9,50$’a revize etti. Derecelendirmedeki değişiklik, şirketin orta ölçekli işletme segmentindeki pazar payı büyüme beklentilerinin yeniden değerlendirilmesine dayanıyor.

Goldman Sachs analisti, önceki Satın Alma derecelendirmesinin, BigCommerce’in açık ekosistem hizmet olarak yazılım (SaaS) yaklaşımı sayesinde orta ölçekli kurumsal alanda daha fazla pazar payı elde edeceği beklentisine dayandığını belirtti. Ancak şirket artık BigCommerce’in ürün işlevselliğine ve pazara giriş stratejilerine yatırım yapmaya devam etmesi nedeniyle bu kazanımların gerçekleşmesinin daha uzun süreceğine inanıyor.

Goldman Sachs’a göre Shopify’ın, özellikle de Shopify Plus platformunun rekabeti kurumsal segmentte ivme kazanıyor ve bu da BigCommerce’in büyüme yörüngesinin yeniden değerlendirilmesine katkıda bulunuyor. Analist, kapsama alanı içerisinde daha cazip yatırım fırsatlarının bulunduğuna dikkat çekti.

Goldman Sachs’ın 13 Aralık 2021’de Satın Alma notu ile kapsamı başlatmasından bu yana BigCommerce hisseleri önemli ölçüde düşerek %78 değer kaybederken, Nasdaq aynı dönemde %7 arttı. Bu düşük performans, BigCommerce için, COVID sonrası Brüt Ürün Hacmi (GMV) eğilimlerinin azalması, perakende müşteri tabanındaki zorluklar ve kurumsal pazardaki daha uzun satış döngüleri dahil olmak üzere daha zayıf temellere bağlanıyor.

Bu makale yapay zeka yardımıyla oluşturulmuş, bir editör tarafından çevrilmiş ve incelenmiştir. Daha fazla bilgi için Şartlar ve Koşullarımıza bakın.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu